12. maj 2016

Yumi Lashes


'' Yumi Lashes so za vaše trepalnice, kot mleko za kapučino.''

Hej damica :)

Včeraj sem odšla na tretma Yumi Lashes v Ljubljano v center zdravljenja alergij in TKM, ki je na našem trgu precej nov tretma, kjer mi je gospa Margareta privzdignila in pobarvala moje trepalnice. Misliš, da sem zadovoljna? Beri dalje.. :)

Kaj sploh je ta tretma?
Tretma Yumi Lashes je nega trepalnic s keratinom, ki trepalnice podaljša, odebeli in jih priviha navzgor, po postopku pa so trepalnice tudi temnejše in gostejše. Najboljše od vsega pa je, da trepalnic ne poškoduje, ravno nasprotno.. nudi jim nego in jih okrepi 

Postopek traja približno 90 minut, učinek pa traja od 6 - 8 tednov, juuuhu!

Prvih 24 ur po postopku, se trepalnice ne smejo srečati z vodo, potem pa lahko mile volje učke maneš, uporabljaš maskaro, kontaktne leče, katerokoli kremico, plavaš, obiskuješ savne, se ukvarjaš s športom in če želiš, celo spiš z obrazom v vzglavniku :)

Kaj je potrebno pred tretmajem?
Dobro očiščene in osušene trepalnice vsaj 2 uri pred postopkom, na sam postopek pa prideš brez ličil okoli učkov in to je to.  

Tretma je sestavljen iz naslednjih 6 faz;

PRVA FAZA
V prvi fazi je najpomembnejše čiščenje in razmaščevanje trepalnic. Z robčkom mi je dobro očistila veke, trepalnice in okolico oči. Deluje antibakterijsko, kožo pa vlaži in tonira.

DRUGA FAZA
Tukaj, mi je s pomočjo medicinskega lepilnega traku spodnje trepalnice prelepila in jih tako zaščitila pred naslednjo fazo.


TRETJA FAZA
Nato mi je na veko nalepila silikonsko blazinico, na katero je potem s pomočjo hipoalergenega lepila privihala, ter nalepila trepalnice. Odločili sva se, da moje precej kratke trepalnice le privihava navzgor in ne v stran, kot to ponavadi naredijo pri daljših trepalnicah ~ mačji pogled.


Tukaj lahko vidiš, da so desne trepalnice že prilimane na blazinico, medtem ko so leve še lepijo.

ČETRTA FAZA
Tukaj pa mi je Margareta nanesla prvi produkt ~ Yumi N°1 Lift, ki trepalnice privzdigne. Čez pa mi je položila folijo, tople obkladke ter brisačko in s tem ustvarila efekt ''savne''. Pustili sva 10 minut in nadaljevali z naslednjim produktom.





PETA FAZA
Pri tej fazi, mi je odstranila brisačko, obkladka in folijo. Trepalnice je nato obrisala in nanesla drugi produkt ~ Yumi N°2, ki ustvari volumen. Počakali sva nekaj minut..



in nato nadaljevali z barvanjem trepalnic. Izbiraš lahko med kar 5 barvami; črna, črno-modra, svetlo rjava, temno rjava in grafit. Zame sva se odločili, da bova zmešali črno in črno-modro, ker so moje trepalnice precej svetle in se bo barva precej prijela :)


Ja priznam ta barva izgleda prav grozno, ampak brez skrbi občutek ni tak :)


A mi verjameš, da sem imela 90 minut za čudovito sproščanje? 

ŠESTA FAZA
Pri zadnji fazi, je Margareta barvo odstranila in nanesla Yumi N°3, ki je pravzaprav olje, ki nahrani in obogati trepalnice z vitamini in keratinom.



Je razlika v barvi kajne? Juuuupi :)

In še rezultat..


Punce, ko sem sama pogledala v ogledalo sem bila res prav šokirana. Čeprav imam precej kratke trepalnice mislim, da je razlika več kot očitna, občutek pa, kot da imam najdaljše trepalnice, ker se mi dejansko dotikajo vek :) komaj čakam, da lahko danes nanesem čez še maskaro. Največji + pa je zame, ker si nebom več vihala trepalnic pred vsakim nanosom maskare.

In vprašanje ali kaj boli?
Čisto NIČ. 

Cena pa se giblje med 65€ in 75€, odvisno od zahtevnosti.

Najlepša hvala čudoviti Margareti, zaradi strokovnega pristopa in načina dela, čudovito opravljenem delu in dobri družbi, super si!

Ti je bila objavica všeč?
Bodi lepo, pošiljam ti poljubčke 


La beauté 



1 komentar: