26. maj 2016

theBalm ~ Mary-Lou Manizer osvetljevalec


''May your highlight be visible from space. ''
Amen

Heej damica :)

Že dolgo iščeš dober osvetljevalec, pa ga ne najdeš? Beri dalje in predstavila ti bom moj najljubši osvetljevalec vseh časov! :)

Kaj pravzaprav je osvetljevalec?
Je ličilo, ki vsebuje mikro bleščice in ga nanašamo na višje točke obraza, kot so; vrh ličnic, pod obrvjo, po dolžini nosu ter nad ustnico. S tem ustvarimo zdrav sijaj kože.

Ker imam sama rahlo obsesijo z osvetljevalci sem si za svoj rojstni dan privoščila paket izdelkov The Balm in med njimi je bil tudi ta osvetljevalec. Meni daleč najboljši! In ne glede na to, da sem sama zelo svetlopolta, mi ni bil pretemen juhuu :)

Je izjemno pigmentiran, obstojen in brez problema ga zabrišeš, za nanos pa potrebuješ res malo produkta, da dosežeš lep naraven zdrav videz kože. Sama ga uporabljam čisto vsak dan več kot 7 mesecev in še vedno ga ne manjka skoraj nič. Odlično! :)


Morda je cena malo višja od ostalih ampak s tem nakupom definitivno ne boš brcnila v temo. Kupila sem ga TUKAJ za slabih 19€ in ko ga porabim, bom definitivno kupila novega!

In še rezultat na ličkih auuuu :)


Upam da si uživala v branju objavice 
Bodi lepo,
La beauté


9 komentarjev:

  1. Nujno ga moram preizkusiti, da ga primerjam z mojim Bellovim <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res tale je TOP! Huh tale primerjava me pa zanima :) <3

      Izbriši
  2. Joj kak lepe hodimoo okoli z našo Mary. TOP prijatlca je, ona nikoli ne zataji:):):). Super ti pristaja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha kaj si dobra :D ja res, zvesta je pa 100 na uro :)) jooj najlepša hvala, res si srček :)

      Izbriši
  3. Ta je tudi moj najljubši. :) Jaz sem tudi rahlo obsedena z highlighterji. Zadnjih nekaj let so res hyped up. Love your glow ;) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj meni je daleč najboljši, ker se tako lepo posveti in pa še naravno izgleda :) joj najlepša hvala <3

      Izbriši
  4. Jaz mam mojega od februarja in sem že skoraj posodico zadela :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kaaaaaaj resno? :D kako je to mogoče? Pa sama ko ga nanašam v obilni količini in mi ga ne manjka veliko? :o

      Izbriši