18. maj 2016

COURTIN mask with tea tree oil


'' Beautiful makeup starts with beautiful skin.''

Shu Uemura
Pozdravljena damica :)
Danes sem zate pripravila oceno maske za obraz znamke COURTIN, ki vsebujejo olje čajevca. Maska pomirja, vlaži ter mehča problematično kožo. Misliš, da je name naredila vtis? ..potem beri dalje :)

Za začetek naj ti povem, da imam zelo suho in občutljivo kožo in moram pri maskah, kar malo paziti, ampak so mi punce iz lepotnega salona Beaute, vseeno masko priporočile, ker vsebuje olja in bi tako mogla ustrezati in pri meni se je super obnesla.

PRVI VTIS:
Priznam, da me je maskica zanimala, ko sem slišala, da vsebuje olje čajevca, zato sem se odločila, da jo preizkusim. Prva stvar, ki me je zeloo presenetila je bil vonj, ki je zeliščen in precej močan.


UPORABA:
Na rahlo navlažen obraz sem nanesla masko v solidnem sloju, izogibala sem se očem ter ustnicam. Dobrih 10 sekund ni bilo nič drugače, kar na enkrat pa se je pojavil hladilen učinek in rahlo pekoč občutek, vendar vse v mejah normale, brez skrbi :)

In da se neboš ustrašila, po dobri minutki se tega občutka navadiš in ni noben bav-bav. Po 10ih minutah, sem z toplo vodo masko odstranila z obraza z krožnimi gibi, tako, da sem ob enem naredila še nežen piling. Koža je bila po uporabi izjemno mehka in gladka, presenetil pa me je ten kože, ki je bil izenačen, brez kakršne koli rdečice na obrazu juuhu! 

Čeprav se je maska na obrazu rahlo posušila, ni bila suha in trda, da komaj govoriš, sploh ne, zato mi je bila še toliko bolj všeč, ker mi je kozmetičarka priporočila: '' Ker imaš suho kožo, se izogibaj maskam, ki se na obrazu posušijo, rajše jih speri preden se posuši, da nebo koža popolnoma dehidrirana.''


JE MASKA OPRAVILA SVOJE DELO?
Maska naj bi kožo:

~ Pomirila: definitivno 
~ Navlažila: ker imam izredno suho kožo, sem pričakovala, da bo po uporabi bolj suha kot       je bila. Tudi, če po uporabi nisem nanesla kremice za obraz, je bil občutek prijeten, če pa         sem čez nanesla še šipkovo olje pa je bila koža ''bombastična''.
~ Zmehčala problematično kožo: Sama nimam problematične kože, vendar je bila po         uporabi čudovito mehka 


Če sem te prepričala v nakup, lahko pišeš sporočilo na facebook stran salona Beaute TUKAJ ali pa na telefonsko številko; 030 707 000 :)

Iz srca pa bi se želela zahvaliti lepotnemu salonu Beaute, za poslano masko, s katero sem bila zelo zadovoljna! Super ste :)

Upam, da si v branju uživala,
poljubčkii 




1 komentar: