19. januar 2016

Philips DiamondClean zobna ščetka


'' A smile is the prettiest thing you can wear.''


Dame moje lep pozdrav. :)
V današnji objavi, vam želim predstaviti in podati oceno o Philipsovi DiamondClean zobni ščetki. Misliš da me je navdušila? Potem beri dalje..

MOJ NAČIN ŠČETKANJA: Pred tem sem uporabljala ščetko Curaprox in sem si zobe ščetkala zjutraj in zvečer po približno 5 minut (jap zelo dolgo haha). Na koncu si vedno ščetkam tudi jezik, ker sovražim jutranji zadah, za katerega je večinoma ''kriv'' le ta. Na koncu pa si ustno votlino vedno splaknem še z ustno vodico znamke Listerin.

MOJ PRVI VTIS: Ko sem jo sprobala prvič sem bila šokirana! Zobje so bili tako zelo gladki in čisti. Res, da je ob prvi uporabi rahlo žgečkalo, vendar so se dlesni do tretje uporabe že čisto privadile. Presenečena sem bila, da te ščetka po 30 sekundah opomni, da ščetkanje prestaviš na drugo četrtino zobovja. Torej celotno ščetkanje traja 2 minuti ( 4 intervali po 30 sekund). Edino jezik sem težje ščetkala, morda zaradi vibracij..

KAKO DELUJE: Ščetka ob vklopu prične vibrirati in v tem je tudi skrivnost tako dobrega čiščenja zob in med-zobnih prostorov, hkrati pa masira naše dlesni. Ščetko premikamo le naprej in nazaj, ostalo opravi sama :) Ima 4 intervale po 30 sekund, tako da v 30 sekundah ščetkamo 1/4 zobovja.. 2 minuti sta namreč tudi priporočeni pri čiščenju.
( Vir slike; Pinterest ) 
Ščetka ima 5 načinov delovanja ( Clean, White, Polish, Gum care, Sensitive ), tako da je primerno za vsakogar, tudi za tiste z zelo občutljivimi dlesni. 

Ob nakupu poleg ščetke in 2 nastavkov, prejmeš tudi elegantno torbico za shranjevanje le te in kozarček, ki ne služita le prostoru za odlaganje, vendar ga preko le teh tudi napolniš, ko ji zmanjka baterije (ponavadi okoli 3 tednov).

( Vir slike: internet )

MOJE MNENJE: Je definitivno najbolj elegantna ščetka vseh časov, ob enem pa izredno učinkovita. Sama sem po nekaj tednih vidno opazila, da so moji zobje bolj beli, da o čistoči ne govorim. Čeprav je cena ščetke na prvi pogled precej visoka, je vredna vsakega centa. Če sem te prepričala v nakup jo lahko kupiš v Big Bangu tukaj kjer je trenutno znižana za 20% , v Mercator Tehniki tukaj , na Eltus Plus tukaj v trgovinah DM ter Muller.
O vseh dodatnih informacijah te lepotice pa si preberi tukaj :)
Uživaj v preostanku dneva in ne pozabi se smejati, saj nekdo živi od njega 

Pošiljam vam poljubčke,      La beaute

1 komentar: