07. april 2016

Razvajanje v RIMSKIH TERMAH

''Life is a trip, plan your next vacation.'' 

Matthew E. Fryer

Heej damica :)

Če spremljaš moj page na facebooku ~ La beauté ~, verjetno veš da sva si s fantom vzela nekaj dni zase in odšla v Rimske Terme. Želiš vedeti kaj si mislim o njih? Beri dalje..

Dolgo sva iskala neko ponudbo in jo našla na kuponko-tu. Zajemala je 2 nočitvi v hotelu Zdraviliški dvor**** s polpenzionom, neomejenim kopanjem, neomejena uporaba fitnesa in wi-fija ter parkirni prostor. Vse skupaj je na osebo prišlo 100€, kar se nama ni zdelo veliko, zato sva jo seveda vzela :)
Ker pa sva tam ugotovila, da je hrana, ki jo dokupiš precej draga (hamburger - 8€), sva se odločila, da vzameva polnipenzion, kar vklučuje še kosilo in je bilo na dan za kosilo potrebno doplačati še 10€. SPLAČALO SE JE!

ZGODOVINA:
Včasih le za izbrance, danes za vse.. 
Na mestu kopališča so bili najdeni spomeniki zaobljub, posvečeni nimfam in rimski boginji zdravja Valetudi. Med drugo svetovno vojno, je bila to bolnišnica za nemške vojake, kasneje pa jo je Jugoslovanska ljudska armada spremenila v terme, katerih so bili deležni le določeni oficirji.

HOTEL:
Sama NEMOREM prehvaliti celotnih Rimskih term..res ne. Terme se delijo na 3 hotele: Zdraviliški dvor, Rimski dvor ter Sofijin dvor. Vsi skupaj so med seboj povezani, kar me je najbolj presenetilo, saj je kot nekakšen preprost labirint. 
Najina soba je bila meni zares čudovita. Prva stvar, ki sem jo opazila je bil napis na steni. V čisto vsaki sobi in na hodniku te spremljajo latinski stavki, waaaw! V najini sobi je bil napis takšen.. 



'' CLARA PACTA, BONI AMICI'' ~ JASNI DOGOVORI, DOBRI PRIJATELJI
Čudovita kopalnica in seveda selfi ha-ha :)







WELLNESS ~ BAZENI
In spet čisto navdušena. Čudovit kontekst in izredno romantično, sploh ob večerih. Deli se na dve nadstropji in vsebuje notranji ter zunanji bazen. Všeč mi je bilo, da voda ni bila mrzla (32°C), kot v nekaterih termah, saj sem izredno zmrznjen človek. Zunaj pa si imel na voljo še 3 manjše masažne bazene, katerih voda je bila 35°C. Na voljo so bili masažni bazeni tudi znotraj, eden spodaj ter 3 zgoraj. 


Izgled notranjega bazena čez dan.
 
Izgled notranjega bazena ponoči.. Magično!

HRANA:
Pri hrani nisva upala imeti pričakovanj, ker si rečeš; '' Le kaj lahko dobiš za takšno ceno?'' in tukaj, naju je pa VRGLO! Hrana izredno, izredno okusna! Namenjena tako strastnim mesojedcem, vegetarijancem in ljudem z brez glutensko dieto. Hrana in postrežba na vrhunskem nivoju! Vse tri obroke sva imela samopostrežne, kar mi je nekako še bolj pri srcu, saj izbereš točno to, kar želiš. Pri kosilu in večerji je bilo vključeno: juha, predjed, glavna jed, sladice ter sadje. Mislim TOP, kaj si lahko človek sploh še želi :) In, da bom iskrena, sva pri kosili definitivno presegla vrednost 10€.





ODNOS ZAPOSLENIH:
Ne morem reči drugega, kot kapo dol! Sama res nisem mogla verjeti, kako prijazni, zabavni, strokovni in ustrežljivi so lahko ljudje. Meni ima izredno velikega pomena odnos in tukaj res nimam kaj pripomnit edino.. BRAVO!

DEFINITIVNO še pridem, tukaj se človek enostavno počuti zaželjenega. 
Si tudi sama kdaj tukaj gostovala, ti je bilo všeč? :)

Poljubčki, La beaute





















6 komentarjev:

  1. Čudovito je. Midva sva bila kar 3x tam, dvakrat po 2 noči in enkrat za 3 noči v Sofijinem dvoru. <3

    Vsakič znova sva se navdušila, spočila in tako zelo najedla <3

    Super so, obožujem rimske <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj res je čudovito! Midva sva bila zdajle v Zdraviliškem ampak imava namen nadlednjič iti v Sofijin, ker je res prečudovit <3
      Mislim res ne najdem besed, ki bi lahko prehvalile te terme. Pa sem bila že marsikje ampak tole tukaj je nekaj posebnega <3

      Sva že dve hihi :)

      Izbriši
  2. Obožujem Rimske terme. Najbojše terme v Sloveniji, za termami Olimia (wellness Orhidelija) seveda. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sama sem bila res več kot navdušena :) hmm mislim, da si mi pravkar dala novo idejo za naslednji oddih :)

      Izbriši
  3. Čeprav so od mene Rimske oddaljene slabe pov urce še nikoli nisem imela časa, da jih obiščem! Res je skrajni čas, da se grem malo razvajati =) vidim, da si se ti imela superca <3 Lepa objavica lepotička!
    xo
    K.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj Klavdija nujno jih obišči in se razvajaj. :) sama sem bila res navdušena nad vsem in sigurno jih spet obiščem. :) nevem zdi se mi kot da imajo nek čar, neko zgodovino, ki se piše dalje, res je top! :)
      Najlepša hvala Klavdija res! <3
      Poljubčkii

      Izbriši